? ??????????????Black and White Twilight? ????? ?? ???Rating: 4.7 (16 Ratings)??0 Grabs Today. 3698 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????????Twilight Grunge? ????? ?? ???Rating: 4.7 (25 Ratings)??0 Grabs Today. 5134 Total Grabs. ??????Preview?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Isnin, 15 Mac 2010

Aku telah di"TAG"?

Assalamualaikum... kepada semua kawan2 blogger sekalian....

N3 kali ni aku nk g tau kt kwn2 suma yg internet kt tempat aku ada masalah sikit dalam 2 mgu yg lalu sbb ada kerja2 pembaikan telah dijalankan kt kolej kdiaman aku ni so tu yg x dpt nk online...

Alhamdulilah skrg internet dh leh guna mcm biasa...

Blogger yg bernama juan telah men "TAG" aku ari tu so kali ni aku nk menjawab la TAG dia tu...
Kepada juan dan bloger yg lain... wallpaper laptop aku ni x lah cantik sgt.... tp aku suka sgt dgn anime ni so aku buat la jadi wallpaper laptop aku... hehehe...





Nk tau gmbr apa?.
.
.
.
.
.
.
.

jeng jeng jeng.....
.
.
.
.
.
.

INITIAL D....
Anime ni dah lama tapi aku masih suka.....
Aku suka wallpaper ni sbb dalam cite ni kehebatan sesuatu kereta tu x penting tapi yg paling penting ada lah skill dan keberanian dalam driff ketika turun bukit....
Cite ni menceritakan tentang hubungan ayah dan anak yang sangat kamcing dan satu kepala...
Ayah dia didik anaknya sampai menjadi pelumba driff yang hebat...

Skrg aku nak TAG pulak member aku yang lain iaitu Fatihi dan Apit spark....
hehehe sory... jgn marah....

2 ulasan:

Qaira Tsamaratulqolbi berkata...

Cantiklah plak kete putih tu yek.. :)

sherlina halim berkata...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini