? ??????????????Black and White Twilight? ????? ?? ???Rating: 4.7 (16 Ratings)??0 Grabs Today. 3698 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????????Twilight Grunge? ????? ?? ???Rating: 4.7 (25 Ratings)??0 Grabs Today. 5134 Total Grabs. ??????Preview?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Ahad, 28 Februari 2010

Assalamualaikun buat suma rakan2 bloger sekalian...

Kepada suma kawan2 yg dok masuk kt blog aku ni, terima kasih byk2 aku ucapkan, jasa anda semua aku balas dgn masuk blog anda dan klik2 kt nuffnang.... hehehe sama2 lah kita meng"klik" ok...
Entry kali ni aku nak berkongsi la kt kawan2 suma tentang sambungan entry aku yg lepas. mungkin dh dekat sebulan lebih aku x wt entry baru.. hehehe sory la blog aku ni bersawang sangat...

ok ok dalam entry aku yang lepas aku ada cakap pasal loan Ptptn aku yg tak masuk lg... Cuti raya cina ari tu aku p Klang melawat pak cik aku kt sana... Sambil2 tu aku jalan2 la Kt KL.. nak jadi cerita aku saja gatal tangan nk cek duit aku kt KL sentral tu. Tiba2 aku punya terkejut sampai melompat kena bunmbung KL sentral tu bila tgk duit aku dah masuk.. WOW bestnya aku. So pa lagi terus la g Low Yat sambar external hard disk baru hehehehe. tercapai jugak cita2 aku. Di samping tu sempat la jgk aku sambar sluar jeans sehelai dgn t- Shirt....
Alhamdulilah penantian aku selama beberapa bulan lepas akhirnya berakhir... hehehe... Alhamdulilah...

2 ulasan:

zella y berkata...

dh ade duit jgn membazir plak ye...
;)

sherlina halim berkata...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini